Фізкультурно - оздоровча робота

Турбота про здоров'я - це найважливіша праця вихователя.

В.О.Сухомлинський


   Людина - складна система, вищий земний продукт. І для того, щоб повноцінно жити, щоб використовувати багатства природи, щоб насолоджуватися її скарбами, людина повинна бути здоровою, сильною і розумною.
   Дитинство - це не чекання дорослого життя, це і є справжнє життя.  Потрібно використати його мудро, не надіятись, що в дорослому житті додадуться краса, грація, сила, витривалість. Діти мають вміти берегти своє здоров'я і життя. Дорослі повинні навчити дітей способам збереження та зміцнення свого здоров'я, використовуючи як традиційні, так і нетрадиційні методики оздоровлення.
   Фізично здорова дитина - здорова психіка, здорова духовність і достатній обсяг набутих із досвідом знань. Ажде попри всі досягнення медицини, все більше дошкільнят мають ослаблений імунітет, патологічну поставу, порушення опорно - рухового апарату, страждають на різноманітні захворювання. Причини криються і в ритмі сучасного життя, і в екології, і в харчуванні.
   Ми - педагоги - дошкільники, разом з родиною маємо формувати у наших вихованців свідоме ставлення до власного здоров'я.
  Дуже важливо, у зв'язку  зі сказаним вище, надавати процесу фізичного виховання оздоровчої спрямованості.
   Наповнення занять з фізичної культури, ранкової гімнастики, гімнастики пробудження та інших форм роботи  здоров'язбережувальними та здоров'яформувальними традиційними і нетрадиційними оздоровчими технологіями збагатить дітей знаннями про особисте здоров'я, сформує у них уміння та навички оздоровлення та відновлення власного організму.
   У дошкільнят з'явиться потреба та бажання бути здоровими, не хворіти, вести здоровий спосіб життя, сформується емоційно - ціннісне ставлення до себе, до власного організму.
   Але тільки гарних слів і намірів для розв'язання цих проблем та поставлених перед нами завдань замало, потрібні реальні дії, щоденна кропітка праця педагогів, дітей та батьків.
  Практичну роботу з використання сучасних технологій оздоровлення дітей у процесі різних форм фізичного виховання доцільно розпочинати з визначення структури фізкультурних заходів, їхнього змісту та завдань, що мають реалізовуватись в кожній з них.
   Після цьго потрібно проаналізувати роль кожної обраної технології, її вплив на організм дітей, доцільність і необхідність використання  в певній частині заняття, до чи після конкретних рухів.
   Дуже важливо дотримуватись диференційованого підходу до використання тієї чи іншої оздоровчої процедури, об'єднання дітей за станом здоров'я у підгрупи, чітке дорзування вправ та фізичного навантаження на організм дитини.
   Обов'язковою умовою є позитивне емоційне забарвлення занять.Виконання вправ з нудьгою, без бажання не дасть позщитивного результату, а скоріше навпаки. Сама радість навчання, так само, як і радість будь - яких вправ і праці , робить дитину щасливою.

   Тож давайте виховувати здорову, творчу й мислячу особистість!
  
  
   
   

Фотогалерея

© 2016
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати