Визитівка

      Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №6 «Казка» Сарненської міської ради своїх перших вихованців прийняв у 1978 р. Розрахований на 12 груп, але функціонує 11 груп. Одна група переобладнана в методичний кабінет та фізкультурну залу.

Педагогічними працівниками, медичним та обслуговуючим персоналом заклад дошкільної освіти забезпечений повністю. Колектив складається з 65 працівників: 30 кваліфікованих педагогів, з них - директор, вихователь-методист, 21 вихователь, 3 асистента вихователя інклюзивних груп, 3 музичних керівника, 1 практичний психолог, 1 фізінструктор; помічників вихователя - 13; старша сестра медична - 2, сестра медична з дієтичного харчування - 1, комірник - 1, завгосп - 1, головний бухгалтер - 1, провідний бухгалтер - 1, об­слуговуючого персоналу - 15.

Повну вищу освіту мають 19 педагогів, неповну вищу освіту - 4 педагогів, 1 педагог здобуває повну вищу освіту. Педагогічне звання "вихователь - методист" - 3 педагога ( Ніна Чорнобай, Любов Павлюк, Наталія Добринська). Вихователь - методист Тетяна Мельник має звання " старший вихователь"

ЗДО (ясла-садок)№6 «Казка» здійснює свою освітню діяльність відповідно до законів України «Про дошкільну освіту», «Про освіту», законодавчих документів, Статуту ЗДО №6 «Казка», освітньої програми розвитку дитини «Українське дошкілля»

Колектив закладу пріоритетними завданнями ставить

  • збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров'я дитини;
  • формування позитивної мотивації на здоровий та безпечний спосіб життя;
  • навчання дитини відповідальному ставленню до власного здоров'я та здоров'я оточуючих, як до найвищих суспільних та індивідуальних цінностей;
  • впровадження інноваційних технологій та особистих творчих знахідок з проблем збереження та зміцнення здоров'я дитини;
  • виховання у дітей любові до України, поваги до народних традицій і звичаїв, державної та рідної мови, національних цінностей українського народу, свідомого ставлення до себе, оточення та довкілля;
  • формування шанобливого ставлення до родинних цінностей, розвиток індивідуальних якостей дитини, її творчих здібностей, набуття нею соціального досвіду;
  • формування естетичних умінь і навичок, раннє виявлення обдарованості і розвиток індивідуальних здібностей дітей;
  • забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту.

Педагогічний колектив поглиблено працює над проблемою охорони життя та зміцнення здоров'я дітей. Розвиваємо та зміцнюємо фізичний та психічний стан здоров'я дітей на заняттях факультативу «Будьте здорові!», впроваджуючи валеологічну освіту, нет­радиційні методи оздоровлення, профілактичні заходи.  Постійною турботою педагогічного колективу є створення психологіч­ного комфорту для дітей, оптимальних умов для повноцінного розвитку їх особистостей, творчого мислення, уяви, фантазії, пізнавальних та творчих здібностей, природних позитивних нахилів у різних видах діяльності. 

Створно мистецькі та оздоровчі центри діяльності, гуртки: «Я маленький громадянин», «Чарівні пальчики», «Колір і слово», «Криниченька», «Театр і казка», «Майстерня маленьких художників», «Домоведення», «Школа шляхетності», «Умілі ручки», «Віршики та казки для вас, малюки»; факультатив "Будьмо здорові". Складовою інтер'єру дошкільного закладу є постій­но діюча виставка робіт дітей та їх батьків.

          В групових кімнатах створені належні умови для комфортного перебування дітей, проведення щоденної освітньо - виховної роботи з дітьми відповідно до чинних програм,розкладу занять, режиму роботи закладу, для організованої та самостійної діяльності дітей, для організації харчування, денного відпочинку дошкільнят, для співпраці з батьками вихованців. Сприятливі умови для ігрової, природознавчої, дослідницької, самостійної художньої діяльності. Групи естетично оформлені, затишні, впорядковані меблями відповідно до віку дітей, відповідають санітарно - гігієнічним, педагогічним, естетичним та відповідним вимогам техніки безпеки. В групах створені розвивальні середовища відповідно до вікових категорій.

    Всі групи мають сучасні кухонні меблі, оснащенні водонагрівачами проточної води, бойлерами в туалетних кімнатах, поновлений посуд. Є необхідна кількість миючих, дезінфікуючих засобів. Для кварцування кімнат всіх груп, фізкультурної та музичної зали є бактерицидні лампи. Забезпечені постільною білизною (на кожну групу є три комплекти), рушниками.

     Фізкультурний та музичні зали естетично оформлені та оснащені нестандартним та сучасним обладнанням: два музичні центри, 2 фортепіано, синтезатор «YAMAHA», тренажери, дві шведські стінки.

    Територія закладу упорядкована надвірними спорудами, які мають естетичний вигляд. Кожна група має окремий ізольований майданчик із зеленими насадженнями, тіньовий навіс, який розмальовано відповідно до назви групи, пісочниці, гойдалки, спортивні знаряддя.

     Значну увагу педагогічний колектив приділяє громадянському вихованню в умовах відродження української держави. Педагоги ставлять за мету - виховати національно-свідомих громадян, патріотів своєї Батьківщини: розбудити у дітей почуття національної гідності, виховати любов до рідної мови, пісні рідного краю, його традицій, прищепити почуття поваги до всього рідного, українського, примножувати красу та багатство рідної землі. Педагоги дошкільного закладу впроваджують в практику роботи продук­тивні методи навчання по всіх розділах програми, використовують нетрадиційні, інноваційні форми та методики навчально-виховного процесу. Мета гуртка «Читайлики» - навчити дітей читати, використовуючи методику В.С.Ліщука "Материнська школа: говорити і читати одночасно". Заняття гуртка «Мудра сова» допомагають розвивати логічне мислення у дітей дошкільного віку, формувати вміння знаходити відмінності та спільні ознаки геометричних фігур за методикою Дьєнеша. Прилучити дитину до світу мистецтва, оволодіння зображувальними навичками, техніками малювання, способами творчих дій допомагають педагоги гуртка «Чарівні пальчики». Зацікавлюють дітей новим видом діяльності - оригамі, викликають в них бажання створювати власні композиції, надають можливість дошкільникам доступними засобами виразити свій емоційний стан, ставлення до навколишнього світу керівники гуртка «Умілі руки». Одним з найдоступніших дітям та дієвих засобів розвитку творчості у дітей - є театралізована діяльність. Участь в роботі «Театралізованої студії» викликає бажання у дітей «грати», прагнення до успіху та визнання.     

     Для колективу дошкільного закладу «КАЗКА» дитина - головний учасник освітнього процесу, з її уподобаннями, інтересами, здібностями. Для реалізації особистісно орієнтованої моделі створили розвивальний простір, у якому дитина активно діє, спілкується, отримує знання, розвиває свої уміння, навички, творчі здібності, росте здоровим та повноцінним громадянином України.

© 2016
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати